00:00
Śląskie granie i śpiewanie (N- napisy dla niesłyszących)
2:00
Muzyka nocą
4:40
Śląska muzyka blisko Ciebie
7:30
7:44
7:45
Debata tygodnia
8:05
8:08
8:50
9:20
Bobaski i Miś
9:30
Raport
9:44
9:45
Debata tygodnia
10:05
10:08
11:08
11:30
11:44
11:45
Debata tygodnia
12:05
12:08
12:30
TV Okazje
13:00
Debata Sportowa - Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej
13:30
Lasy Państwowe (Audiodeskrypcja)
15:30
16:00
Gwiazdozbiór Śląskiego Sportu
17:25
Rozbieranie Śląska
17:45
Szlagieromania podsumowanie
19:00
Szlagierowo i z humorem
20:00
Encyklopedia Powstań Śląskich
20:20
Rozbieranie Śląska
20:40
Gwiazdozbiór Śląskiego Sportu
21:10
Minął tydzień
22:40
23:10
Encyklopedia Powstań Śląskich

Profesjonalne czyszczenie i regeneracja filtrów DPF i FAP. Jak zadbać o układ wydechowy samochodu?

Czyszczenie filtrów cząstek stałych jest bardzo popularne, gdyż od wielu już lat ten element znajduje się w układach wydechowych pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Jak znaleźć firmę, która profesjonalnie oczyści i zregeneruje filtry samochodowe?

Jego głównym zadaniem jest wyłapywać i jednocześnie dopalać trujące cząstki stałe. Prowadzi to do tego, że wewnątrz DPF gromadzi się sadza, a po dłuższym okresie eksploatacji może ona znacznie utrudnić pracę tego podzespołu. Ponadto warto pamiętać, że wskutek wypalania sadzy pojawia się także popiół. Niestety popiołu nie usuniesz żadnymi preparatami chemicznymi, które są dostępne w sklepach motoryzacyjnych. W przypadku więc zapchania filtra cząstek stałych popiołem konieczna jest wizyta w serwisie, diagnostyka podzespołu oraz rozpoczęcie procedury mycia wodnego DPF w maszynie. Profesjonalne czyszczenie i regeneracja filtrów DPF, znajdziesz między innymi w ofercie Bosch Service Pawlik w Stalowej Woli.

Profesjonalne czyszczenie to właściwie jedyny sposób, który pozwala udrożnić podzespół z każdego rodzaju nagromadzonych zanieczyszczeń. Zaletą także tej metody regeneracji jest bezpieczeństwo dla obudowy i wkładu filtra DPF. Zanim jednak podzespół zostanie wyczyszczony, należy go dogłębnie sprawdzić kamerką endoskopową. Jest to niezbędne, jeśli specjalista chce się dowiedzieć, czy podzespół w 100% nadaje się do regeneracji. Może się zdarzyć tak, że diagnostyka filtra cząstek stałych wykaże jego mechaniczne uszkodzenia i nie będzie możliwe przeprowadzenie regeneracji. Na szczęście zdarza się to bardzo rzadko i w większości przypadków da się go wyczyścić.

Dla kierowcy informacja o konieczności wymiany podzespołu nie budzi entuzjazmu ze względu na wysokie koszty. Warto zatem pomyśleć o regeneracji filtra DPF i FAP. To koszt zaledwie kilkaset złotych! I co najważniejsze, przy odpowiedniej eksploatacji samochodu oraz stosowaniu się do zaleceń producenta, ten element układu wydechowego będzie pracować znacznie dłużej.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kierowco, nie zwlekaj więc z wizytą w serwisie, jeżeli zauważyłeś w ostatnim czasie pogorszone osiągi, spadek mocy jednostki napędowej, wzmożone kopcenie z układu wydechowego, jak również kłopoty z turbosprężarką. Co prawda należy mieć świadomość, że tego typu objawy mogą także świadczyć o całkowicie innej usterce, ale wybrać się do profesjonalnego serwisu i niezwłocznie sprawdzić kondycję podzespołów znajdujących się w Twoim samochodzie.

 

[artykuł sponsorowany]

Udostępnij:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print